eszembe jutott az a kérdés amit nagyon nem akartam hallani érettségin. mégis ezzel kezdtem :)

so.. how do you keep fit?

Biciklivel járok mindenhova, ha hó van vagy vmi akadály akkor gyalog, MINDENHOVA. nem vicc :) másodikon van a lakás és nincs lift, ééés van itthon 2db 3kg-s levélnehezék amit lehet emelgetni ha éppen kedvem szottyan hozzá. Egyébként meg hét év intenzív wado-ryu & tai-jitsu plusz néhány év kézilabda, kosárlabda, tánc, stb. beleégeti az ember agyába, hogy mozogni kell.:)
Meg az sem utolsó szempont, hogy valamikor még szép kockás hasam volt, csak akkor még nem tudtam most hogy örülnék neki :)
Közeledik a nyár is (bár én télen fogytam.. nem is olyan keveset), van kiért megpróbálni mindig szebbnek lenni.
Azt hiszem inspirációból nincs hiány. :)

éés elfelejtettem mit akartam még írni....

az egyik az volt, hogy visszaolvastam néhány bejegyzést és azért akármennyire telt el nagyon nagyon nagyon kicsi idő, mióta megfogadtam, hogy változtatni fogok, már azért látszik. Még ha nem is olyan nagyon. Mindenesetre arra rájöttem hogy sokadszorra is meg kellene próbálkozni elhagyni a szlenget... elég az, ha ismerem az érdekesebb mondatok jelentését, nem muszáj használni is. Márpedig pár éve nem sokat értettem volna egy tipikus péntek esti beszélgetésből egy ismerőssel, de ő attól függetlenül még megértett volna engem. Abban biztos vagyok.

Yeah! eszembe jutott mit akartam írni.. :)
per pillanat elviselhetőnek tartom a sulit... (a folyamatos szívatások, ott b-szok ki a másikkal ahol csak tudok, még a kést is megforgatom benne, hogy biztos fájjon neki, stb)
Az előrehozott érettségi és a tesi felmentés miatt, szinte minden nap van 2 lyukas órám.
Ebből következik, hogy ha valamelyik óra elmarad, akkor valószínű, hogy nekem plusz egy óra szabadságom lesz..
Hát.... egy ideje ez így megy:)
Múlt hét még olyan átlagos volt. Egyszer végre elmarad valami, tovább lehet aludni, vagy hamarabb haza lehet menni, vagy egyik sem, de csak az első és az utolsó óra van megtartva, stb..
Ez a hét már jobban tetszett.. de kezdem a legelején. Pénteken végeztem fél1kor, 4kor már teljes harci felszerelésben álltam Szatymazon :)) Hétvége jó volt, bár nem ártott volna tanulni. 
A hétfőt túléltük úgy ahogy kellett. Én 2 lyukas órával.
Kedden 4 óránk volt, abból is egy lyukas(nekem).
Ma, ha nem lett volna emelt, 1 órám lett volna 10kor, utána egy hangverseny és annyi. De hangverseny után bentmaradtam emelten.. Így is egy órával hamarabb végeztem.
Holnap 4óránk lesz, abból 1 lyukas, egy ofői..... A pénteket és a szombatot meg hála istennek összekavarták... de valószínű, hogy nem lesz túl sok órám akkor sem:)

Na de amit tényleg akartam..
Tanév menete április első hétfőjétől:
3 nap suli - 5 nap szabi
4 nap suli - 2 nap szabi
6 nap suli - 1 nap szabi
5 nap suli - 4 nap szabi
3 nap suli - 6 nap szabi
1 nap suli - 2 nap szabi

:DD nekem tetszik :)

Na de mostmár angolozok, mert ha nem kezdem el most, később biztos nem fogom..

P.S.: SOHA ne ülj egyedül 2 személyes páholyba hangversenyen, mert biztos, hogy a közG szakos suli egy szem(70 éves és elég érdekes) ének tanára fog melléd ülni, aki igaz, hogy mindig mindenkit kioszt, hogy hogy viselkedjen a hangversenyen, mikor tapsoljon, ne hallgasson zenét és ne aludjon, de melletted 100%, hogy büdösen, nyáladzva, rángatózva, és hasonló kellemes dolgok társaságában el fog aludni.. és perceken belül elkezd majd horkolni... és az egész páholy a tanári karral együtt rajtad fog röhögni, mert ismerik az énektanárt és tudják, hogy este nem bírsz majd egy ilyen élmény után aludni.
Az előadás végén pedig rádmosolyog és meg fogja kérdezni, hogy tetszett-e, majd megmagyarázza, hogy annyira élvezetes volt, hogy még aludni sem lehetett volna rajta. 
Köszönöm Tanár Úr. Egy élmény volt..

 

Szerző: Piromanó  2012.04.18. 16:12 komment

süti beállítások módosítása