girl-gun-metralhadora-photo-photography-favimcom-133831_large_large_1372367372.jpg_489x499

Remélem érted, hogy mindig a vérem vezet
De a flowm a méreg, ami drog a képzeletemnek.

Boldog László napot mindenkinek!
Az év második legleamortizáltabb napja.. és ezentúl a hányjunk be edzésen a gyomoridegtől világnapja.
Tök ugyan olyan, mint egy másik normális nyári nap, csak 18 fok van és egy újabb csodálatos telefonbeszélgetés, amit nem kellett volna ennyire elmélyülten hallgatni.
Vége van, vége volt. Már évek óta.. Hagyjuk már.

A halál biztos, de még biztosabb, ha én is érted megyek.

Mért nem tudok rá úgy nézni? Mert nem az. 

Másik téma. Én vagyok a furcsa, én vagyok a kislány meg a többi.. Azokat a legjobb barátokat én háromszor átgondolnám.. De ez nem az én problémám. Pletykák eddig is voltak, ezután is lesznek. Sok a féltékeny ember, de még több aki leszarja.

"Hiába szeded azt a szart attól még a valóság nem lesz más."

Cigit leraktam, kell a szarnak, semmit nem segített.
Úgy érzem észhez tértem. Ha kell az a szar toljátok. Egészségetekre.
Egyértelmű, hogy a kitágult pupillákban az a szar aki próbál egészségesen élni, edz és egyengeti a kis életét.
Röhögjetek. Majd röhögök én is.

"X vagyok, erősségem: sport, hajrá, box." :D

Szerző: Piromanó  2013.06.27. 23:12 komment

süti beállítások módosítása