Talán még soha nem bántam meg így valamit, mint most ezt az elmúlt két hónapot. Mit érzek most? Hülye vagyok, hogy hagytam, hogy vége legyen. De nem, mert az se lett volna jó. Ennek vége kellett hogy legyen, hogy letisztázódjanak a dolgok. De nem végleg.. nem tudom mi van velem. Sok idő telt el azóta, talán elkéstem; talán túl sok hülyeséget csináltam; talán én vagyok az oka.. Nem tudom. Bármit megadnék, hogy visszacsinálhassam. Nem akarlak elveszíteni.. Nem tudlak elfelejteni.. nem megy. Talán nem értetted meg, hogy mit jelentettél nekem, hogy én komolyan mennyire szerettelek. Hetek óta minden délután ugyanaz megy. Véget akarok vetni ennek... Vissza akarlak kapni.
Tiszteletben akarom tartani amit mondasz, de nem mindig sikerül. Nem akarom elhinni. 
Beleremegek..... nem értem. nem tudom.. nem akarom.

Szerző: Piromanó  2012.10.07. 15:06 komment

süti beállítások módosítása