but dont these niggaz know its not a game?

I love you much, it's not enough
You love blow and I love puff
And life is like a pipe
And I'm a tiny penny rolling up the walls inside
We only said goodbye with words
I died a hundred times

mássz bele a szarba még jobban. ez az! gyerünk!
na mindegy.. nincs se határ, se gát.
mindenki félreérti a posztokat
az veszi magára akinek köze nincs hozzá
az meg észre se veszi akitől jól esne

igazából csak bosszantom magam..
de mit csináljak, most már más az életem.
de még nem elég más.
meg hát nekem nem az a legnagyobb problémám, hogy 25 vagy 30 rugós kabátot vegyek. :)
vagy hogy az ilyen embereken bosszankodjak.
ugyan már gyerekek. szarjatok bele. 
majd megkapja ami jár. 
mosom kezeimet.

kiráz a hideg a sulitól.. de már csak NÉGY hónap..  NÉGY!

tudok bunkó lenni, nem kell bemutatni saját magamnak.
a nem az nem. akár kapok mellé szerelmi vallomást akár nem.
nem kelletek emberek.

de örülök, hogy ennyire érdekesnek látnak, hogy még mindig sikerül sztorikat kitalálni.

akárki akármit mond, meg akárminek hisz, nem a személyiségem változott.. ugyan az vagyok, aki voltam. maximum a hozzáállásom más. meg az önállóság.. nincs beleszólás. ez én vagyok. önmagam vagyok.
terelgetem a saját kis életem, átmászok az akadályokon és boldogulni fogok egyedül.
túl sokat akartam, túl sokat mutattam, túl sokat mondtam meg egy az egybe túl sok voltam.
a végén meg túl sokat agyaltam.
még mindig :)
pedig nem éri meg. nagyon nem.

és már megint itt kötöttem ki juhé

the amazing spiderman

Szerző: Piromanó  2012.12.13. 22:35 komment

süti beállítások módosítása