Locsoló versek háháááá. : D

 

Egy rádióban hallott, bevezetésként...

  • Piros tojás Fefér nyuszi ez itt mindd csak maszlag, gyere kislány meglocsollak aztán majd meg.... látjuk.

 

. . . és a többi agyszülemény. (:  :

  • Falu végén templom.
    Locsoljak-e nemtom.

     
  • Ajtófélfán szaros gatya.
    Meglocsollak büdös banya.
  • Én verset nem tudok, at mondjanak a kicsik.
    Én csak azért jöttem, hogy igyak egy kicsit.

     
  • Ide a tojásom!
    Egy húsvéti szép hajnalon,
    Nézek ki az ablakon.
    Látom - szalad a nyúl az udvaron.
    - Hé nyuszi! Mi lóg oly bágyatagon?
    - Acskóm, melyben hurcolom tojásom.
    Zippzárom hirtelen szétrántom.
    Acskóm én bezzeg üresen himbálom.
    Nekem miért nincs meg a tojásom?
    Csak borzasztó tömlőmet találom.
    Öntözzek slagommal? - ide a tojásom!

  • Én vagyok a török
    Locsolkodni jövök
    Ha nem kapok piros tojást
    Mindent összetörök


  • Nadrágomban locsolóm,
    Kölnivíz van benne,
    Hogyha most elővenném,
    Nagy röhögés lenne!

  • Künn a réten peng a kasza,
    Locsoljon meg apád f*sza.

  • Zöld erdőben jártam
    Unicumot láttam.
    Ha nem kapok belőle,
    Nem locsolok jövőre.

  • Az én locsolómra két tojás van festve,
    Hogyha azzal meglocsollak, elmehetsz majd GYESre.

  • Ajtó mögött állok,
    Teheneket látok,
    Meg akarnak döfni,
    Szabad-e öntözni?

  • Szép virágszál, lábadköze!
    Többet ér, mint Rábaköze!
    Fel a szoknyát, Le a bugyit
    Hadd locsolom meg a nyuszit!

  • Fővárosba jártam,
    Balesetet láttam.
    Én voltam a hibás,
    Rögtön odébb álltam.
    Szabad-e locsolni?

  • Felnézek az égre,
    A versemnek vége.

  • Lóg a bika töke,
    Locsolhatok-e?

  • Zöld erdőbe' jártam,
    Magas fára másztam,
    Elrepedt a nadrágom,
    Kilátszott két tojásom
    Közte vót a locsoló,
    Nem vót benne a dugó.
    Szabad-e locsókodni?

  • Árok partján döglött ló,
    Én vagyok a locsoló.

  • Zöld erdőben jártam,
    Berugtam és hánytam.
    Hirtelen rájöttem,
    Itt a húsvét, hát jöttem.
    Itt állok reszketve,
    Locsolni szabad-e?

  • Zöld erdőben Jártam,
    Barna medvét láttam.
    Szereti a mézet,
    Add ide a pénzed!

  • Sivatagban él a teve,
    Locsolkodni jöttem, hehe.

  • Locsolhatok?
    Szomjas vagyok!

  • Itt állok gatyában,
    Locsoló van benne.
    Ha én azt elővenném.
    Nagy röhögés lenne!

    De én azt nem teszem,
    Mert kezemben a kölni!
    Locsolni jöttem,
    Nem pedig tökölni!

 

  • Nem vagyok én liberális,
    Ezért vagyok ideális.
    Szabad-éé locsolni.
  • Locsoláskor arról szól a fáma,
    Hogy minden leány örüljön máma.
    Az örömöt én is csak növelni jöttem,
    Mint megannyian előttem, s mögöttem.
    Az életről szólnak e napok,
    De életvizet sajna, sehol sem kapok.
    Vettem hát kristályvizet, s hoztam azt magammal,
    Gondolom ezt itt sem fogadják haraggal.
    Ennek tehát illata nincsen,
    De tiszta szívvel adom, ez minden.
    Versem végéről nem feledhetem a kérdést,
    de ide az bizony nem rímel,
    Így hát külön teszem fel:
    Szabad-e locsolni?

     
  • Zöld erdőben jártam,
    Két ötezrest láttam.
    Ha nem kapok belőle,
    B*szok jönni jövőre.
  • Egy éve volt húsvét,
    Így emlékszem vissza,
    Sok leányzó azóta is
    A kölni vizet szidja.
    Gondoltam hát, nem kell kölni,
    Fulladjon más a szagától,
    Ez a víz majd elpárolog,
    Úgy bizony, magától.
    Akit ezzel meglocsolok,
    Nem hervad el soha,
    Mert mint tudjuk, az a növényekre jellemző.
    Szabad-e locsolni?

  • Zöld erdőben jártam,
    hol az sok furcsa dolgot láttam.
    Voltak ott illatfelhőben lebegő leányok,
    No meg nyulak által hozott piros tojások
    Sok legény kezében kölnivízzel szaladt,
    S ki túl gyorsan,
    Annak nadrágjában csak törött tojás maradt.
    Én nem vagyok sietős, s furcsa bár a világ,
    Előttem mégis itt van egy csodás virág.
    Locsolással vetnék gátat az múlandóságnak,
    Ha ez tettem megfelelne eme szép leánynak.

     
  • Zöld erdőben jártam,
    S magamban emígy meditáltam:
    Szabad-e locsolni?

     
  • Jó napot minden kedves hallgatónak!
    Ismét itt a húsvéti nyereményjáték!
    A kérdésünk egyszerű, s nem titok,
    Ha jól válaszol, itt s most,
    Helyben hozzájuthat nyereményéhez:
    Egy locsoláshoz.
    A kérdés tehát: Szabad-e locsolni?
    (A válasz helyes!)

  • Nem tagadom, lusta ember vagyok,
    De a virágot kedvelem akár a nagyok.
    De virágok közül csak egy fajtát ismerek,
    Mely ezt mondja:
    Évi egy locsolást igényelek!
    Itt van már az idő, nem késlekedhetem,
    S ha szabad, máris intézkedem

     
  • Bemutatom termékemet:
    Harmatvíz a neve,
    S köztudottan húsvét
    A védjegye.
    Takarékos használatát mi
    Sem bizonyítja jobban:
    Esztendőre a leányzó
    Tőle tűzre lobban.
    Friss, üde lesz tőle,
    ezt most garantálom,
    S próbaadagját rögvest
    Felajánlom:
    Szabad-e locsolni?

  • Feltámadt Krisztus.
    Feltámadt Krisztus,
    Húsvét ünnepére,
    Dicső korona fénylik a fejére.
    Eljöttem e háznak megtisztelésére,
    tudom a gazdának nem esik terhére.
    Tudom a gazdasszony ideadja a lányát,
    Meglocsolni két piros orcáját.
    Orcája viruljon, mindenkor szépsége,
    Áldja meg az Isten friss jó egészséggel.
    Szabad locsolni?

     
  • Nagy erdőben szürke nyuszi,
    Megdöglött a kis pufi.
    Kezemben a kölnivíz,
    Szabad-e locsolni?

  • Éles sarok, kezdő törés,
    Bordástengely, reteszkötés,
    Csapsurlódás tangens roval,
    Megjöttem a locsolóval!

  • Megy a traktor, szánt az eke,
    Elvtársnõ, permetezhetek-e?!


  • Nadrágomban kis locsoló,
    Tojás is van benne!
    Ha én azt most elővenném,
    Meglepetés lenne!


  • Falu szélén nagy a fû,
    Beletört a kasza!
    Locsoljon meg téged
    Apád .


  • Anyám tyúkja b*szott tojni,
    Ezért jöttem most locsolni.
    Nem kell nekem túl sok holmi,
    Elég lesz a tojást hozni!


  • Tata felöl jön a gőzös,
    Ott locsolok, ahol szõrös!


  • Végre itt a húsvét reggel,
    Minden legény korán felkel.
    Vödröt, korsót kútba merít,
    Leönti a lányok fejit.
    Szabad-e locsolni?


  • Büdös ez a kölni.
    Szabad-e fröcskölni?

  • Húsvét van,
    Odakinn mosolyog az ég is.
    Adjanak egy ezrest,
    Mosolygok majd én is!

  • Szép Húsvét ünnepén
    Locsoljon a kánya!
    Ezt a vén boszorkát
    Bedobom a kádba!

  • Én kis féreg hol betérek tojást kérek
    hol nem adnak - mind meghalnak

     
  • Zöld erdőben jártam,
    Részeg vagyok, hánytam.
    Most el fogok dőlni,
    Nesze bazmeg kölni!

     
  • Sivatagban jár a teve,
    Tele van a töke vele.
    Nálam van a töke leve,
    Meglocsolhatlak-e vele?

     
  • Trágyadombon él a bögöly,
    Meglocsollak, meg ne dögölj.
  • Te vagy az, ki nekem maradt,
    Meglocsollak, dőljél hanyatt.

     
  • Egy gondolat bánt engemet,
    Elfelejtettem a versemet
    .
     
  • Van nekem egy csíkos gatyám,
    Abban van az én ceruzám,
    Minden este írok vele,
    Mégse kopik el a hegye.
    Piros tojás, kék tojás,
    Nekem is van két tojás,
    Föl a szoknyát, le a bugyit.
    Hadd locsoljam meg a nyuszit.
  • Igaz, hogy én Mókás vagyok,
    a vágyaim mégis nagyok:
    meglocsollak, s cserébe,
    tojást tégy e tenyérbe.
    Csak tojással be nem érem,
    az ÁFA-val együtt kérem.

     
  • Van nálam egy kis pacsuli,
    Leloccsintom magát,
    Ha egy kicsi mázlija van,
    Szereti a szagát.

     
  • Húsvét táján édes szokás,
    A vödörrel locsolkodás.
    Nálam is van szagos kölni,
    Ha rádöntöm, meg fogsz ölni?

     
  • Vencel téren jártam,
    Nagy tömeget láttam,
    Nem akart oszolni,
    Szabad-e locsolni?

     
  • Bari béget zöld gyepen
    Sárgállik a hérics
    Bocsánat, de rávizelek
    A fejedre én is.

     
  • Hímes tojás,
    bársony barka,
    aprócska a
    nyuszi farka,
    ám ez cseppet
    sem zavarja,
    hogy aprócska
    az ő farka,
    de a füle
    hosszú ám,
    szép húsvétot
    kis komám!

     
  • Ól sarkában disznó röfög,
    meglocsollak aztán mögyök!

 

Nincs kedvem többet írni, de ha lesz majd jövök,
olvassad a blogomat, ha nem teszed ölök! :D

Voltak szépek, csúnyák,
aranyosak, durvák,
Locsoló vers mind 'három'
A felelősséget én nem vállalom.

Köszi hogy elolvastad pápá. ;) :):):)

 


 


 

 

 


 

Szerző: Piromanó  2009.04.10. 11:21 1 komment

süti beállítások módosítása