tetovált lány lettem(megérte az ajtócsapkodást, annak ellenére is, hogy volt rá engedély)
nagyon tetszik.. csak viszket mint az állat.. de ez a gyógyulás jele ;)

visszatértem a rajzhoz is. végre sikerült valami értelmeset(erős túlzás:) kihozni..

meg hát ünnepélyesen letettem a cigit (kérdés meddig bírom)
nem szándékozok továbbra sem tajtrészeg lenni
és a hülyeségeket is kerülöm, ahogy tudom.

csak így tovább!
szurkolni. :)

pray for me pray for me
pray for me pray for me

Living life with all this thuggness
Destruction, this violence, my projects
I'm a rep to the fullness and you know it

I'm always gon' be infamous
Until the day they lay me down to rest
When I'm in this world, just pray for me

When I'm out in the world, just pray for me
And if you down for whatever, you'll wait for me
I got these cowards out tryin' to lay for me
They making me, so just pray for me

And I can see it in your eyes, you're afraid of me
Homeboy, I ain't the one you mistaken me
While you ratting and think your snaking me
They're making me, so just pray for me

Szerző: Piromanó  2013.01.03. 23:10 komment

süti beállítások módosítása