Drága nővérem azzal fogadott az ebédlő asztalnál, hogy tegnap, miután elmentem én voltam a téma a barátai körében. Na de miért is? "Azt mondták elmehetnél modellnek. 'XY' mondta hogy majd szól 'Z'nek és megnéznek." . . .

Már Kétszer felkértek modellnek. Egyszer ArcModellnek egyszer pedig FotóModellnek egy DivatMagazinba, de visszautasítottam. Bár az előbbin elgondolkoztam egy kicsit.. Márcsak azért is mert a felkérés igen csak furcsa volt, de meggyőző. (:

 

Végül nem fogadtam el. Tudom, hogy sokaknak ez gyerekkori álmuk és akármit megadnának érte. Nekem is voltak ilyen ábrándjaim, de az már a múlt. Ma már másképp látom. Van benne fantázia, és foglalkoztat is a téma, de nem akarok modell lenni. Talán ArcModell egyszer, de kicsi az esély, hogy elfogadjam. Sokan mondták, hogy "Hülye vagy!! Nagy lehetőség!! Sokra vihetnéd!", de nem nagyon érdekeltek. Voltak akik lenéztek ezért. Ez a tipikus "más a felét is szívesen elfogadná" eset. Én én vagyok, és nem más. Nem akarok 40kilós anorexiás csontváz lenni.[nem a modelleknek szól. magán vélemény..] Nem akarom, hogy egyfolytában a vakutól lüktessen a szemem. Nem akarom, hogy minden második héten más hajam legyen. Pénzért nem fogok "trendi ruhákat" felvenni. De az a nagy trendiség is annyi, hogy NY-ban pár ember hordja azt a ruhát, mert más nem merne kimozdulni olyan kinézettel.

 

Van már így is elég modell. Nem is vagyok annak való. Utálom a magassarkút, a szoknyát és a rózsaszín cuccokat is. Meg a szőröset is. Nem való modellnek egy olyan lány, aki már jópárszor szétcseszte magát mindenféle hülyeséggel. Ráadásul utálom ha úgy festenek ki, hogy leginkább a HupikékTörpikékre vagy egy Bohócra hasonlítok... Bár egy PhotoShop - 'beavatkozás' után jól néz ki a képen, de élőben még két hétig látszik vörösen a smink satírozásának nyoma, ráadásul aki rámnéz megijed.

Ez az én látószögem.. lehet hogy valaki másképp vélekedne erről. Sőt! Biztos! De nem érdekel. Már elhatároztam, hogy mi akarok lenni. Annak tanulok, azért küzdök és az leszek. Mégha nem is a pózolásért [bár azért az is kemény munka.Főleg hogy a kép tényleg jól sikerüljön], hanem rengeteg munkáért kapok pénzt..

Szerző: Piromanó  2009.05.02. 15:08 komment

süti beállítások módosítása