minden végzet nehéz de van aki túl éli
azt mondod, hogy nincs kiút de ez nem a préri
sok a számla kevés a pénz és senki se érti
mekkora a problémád mert a sajátját éli
a 20 milliós hiteledet a saját anyád féli
dehogy basztál ki vele, csak a saját házát bérli
a pénzből semmit nem látott, de vissza sose kéri
mert a betegséged súlyosságát nem tudja felmérni
receptre kap hazugságot és mindig benézi
a saját fia fogja a föld alá kísérni

nincs akkora képzeletem hogy jó embernek lássalak
"tisztellek és szeretlek" tedd azt én már elástalak
ez nem te vagy már akit én ismertem egy más alak
meghaltál nincs kötődés nincsen semmi más itt csak falak
elhiteted mindenkivel, hogy jó ember vagy, nagylelkű
meggyőzöd őket hogy a fehér lap rózsaszínű
szétrobbantod a szálakat nem érdekel ki milyen hű
magasról zuhantál a mélybe már a szar is keserű
talpraállás helyett lerántottál hogy ne legyél egyedül
elveszett a tartásod látszat ember vagy ez egyszerű

minden nő kurva aki eltart az is
segged alá rakja a lakást meg a kocsit
nem ismer még eléggé de azt kívánom ne is
ismerjen meg jobban, az a személyiség hamis
elintéztél bármit nem volt akadály a törvény sem
de remélem hogy tudod nekem sincs lehetetlen
nem érsz el semmit azzal se hogy fenyegetsz
vérszemet kaptam vágod most már nem nevetsz
kiölted belőlem azt a kis belső hangot
ami megállít hogy ne csinálj baromságot
ami fejedbe suttogja, hogy ne legyél bátor
az egyetlen dolgot ami eddig a gátolt

nem kértem tőled soha egy fillért sem
mégis azt kapom, hogy sokkal lógok, fizessem
tönkreteszel mindenkit és én ezt nézzem?
felejts el haver, ez már nem az én tisztségem
megígérted hogy kicsinálsz, hogy én fogok szopni
az ígéret szép szó tartsd be te is légyszi
vidd véghez a terveidet és én le fogok kopni
de vigyázz előbb utóbb visszanyal a fagyi
a tanítvány túlnőtte mesterét és igaz lesz a sztori
hogy helyetted nem én kapok életfogytiglanit

vége összecsapva, rohanok. :)

Szerző: Piromanó  2012.11.17. 17:56 komment

süti beállítások módosítása