szöveget akartam írni de majd holnap. most már nem fogok neki 
new PC, végre lehet rendesen dolgozni, filmezni, zenét hallgatni, és a többi és a többi... :D
azért még egy-két játék elférne rajta... :D

én nem az az ember vagyok akit csak úgy használhatsz
nem a trófea vagyok amit megnyersz aztán rámutatsz
megfogadtam hogy nem csinálhatsz semmit amivel árthatsz
hogy nem engedem még egyszer hogy akárki vagy megbánthass
érzelmek nélkül élni nem tudok de szerintem senki sem
nem megy az hogy minden meg van csak a kapcsolat nem
csak szex nem létezik, ahol nincs olyan hogy még egyszer
ne kérd azt hogy érdekeljen én már túl vagyok mindenen.

na ezt azért na.. ennyi még kijött. de csak mert az elmúlt idő eseményeit nem igazán akarom senki orrára kötni, de elfelejteni sem. ebből én tudni fogom mi volt. 
bár inkább azt tudnám hogy mi lesz....
hideg maradok mint a jég. legalábbis az akarok maradni.
ééééééés nem bánok meg semmit. 

'no hard feeling fellas hope you understand'

Szerző: Piromanó  2012.11.18. 21:55 komment

süti beállítások módosítása