Life or death, live or die
I will never live a lie
I'm gon' get because I try
I won't quit until I die

LORD GIVE ME A SIGN

 

dolgozok, sulizok, heti 1x pörgök akkor se rugok be, megcsinálok mindent amit elvárnak, meg azt is amit nem. 
és mégis én maradok a fekete bárány..

He said he had no job, but he did have. He didnt pay a penny. He didnt say a happy birthday, girl. He didnt ask a how you been, bastard? He didnt even notice that his own daughter came just in front of his face. He went to Germany to make some money. He still not pay. He still not asks if the girl is alright. He still not say happy birthday. He is still a motherfucker. And the girl is the bastard.. But a motherfucker cant have the same blood as a bastard, so they cannot be relatives.. Biology will never tell me who to love. He's not my father.

gyerekek. én ezt utálom.
akárhogy próbálom visszaszerezni azt ami a mindent jelentette nekem, nem sikerül.

I'm the blacksheep of the family
I did everything wrong
When I go home happily
They think that I'm gone
I'm trying but I cannot see clearly
I don't want to fall
But the safety rope is just a dream

Igazság nem lesz meg kurvából se kabát
Az élet megtanít légy jobb ember mint apád
Előttem a lejtő és nincsen már fék
Itt mindenki olt és mégis mindenki ég
Hosszabb az élet ha egyedül kell élned
Mi alkoholban nőttünk fel de mi lesz a vége
Gyengébben hatnak már ránk a szerek
Korcsok az utcán de én soha meg nem veszek
Az illúziók álmok megtévesztenek
Beleszerettem a zenébe soha nem csalom meg
Jól tudom hogy mindent nem kaphatok meg
Már itt van ami kell most már szarjatok le
Elkapott az ihlet kinéztem a tetőre
A lét olyan mint a sav gondolkozzatok előre
Könnyebb elviselni full készen belőve
De kell a józanság szükség van a vevőre
Ne csak a szart lásd hé mindennek két éle van
Besokalltam bekattanok szóljatok ha vége van.

I want you back.
I am sorry.
I miss you.
I love you..

Szerző: Piromanó  2012.10.14. 23:28 komment

süti beállítások módosítása